Tak se zase vracím na pár slov..

sobota 29. dubna 2017

Myslím, že tohle bylo docela očekávaný. Blog mi začal chybět. Hodně. Instagram a FB jsou sice fajn, ale tady mám mnohem víc prostoru se rozepisovat. I když píšu v podstatě o ničem a vůbec to neumím, píšu ráda. Svůj blog neřadím do žádný skupiny. Možná tak do skupiny osobních blogů. Proto nejsem věrná určitým tématům a budu si tu prostě vypisovat srdíčko o čemkoliv, co mě zrovna napadne, o čem přemýšlím, o výletech a podobně.
K mýmu překvapení blog pár věrných čtenářů měl, což mě opravdu těšilo (a stále těší), tak snad to ještě bude někoho zajímat. A i kdyby ne, nevadí. Je to jen tak pro radost.

Poslední příspěvek o tom, že končím s blogem jsem smazala, ať tu nevypadám jako schyzofrenik, který neví co chce. Nevím, na jak dlouho jsem zpátky, ani jak často budu psát, ale chvíli tu asi pobudu.

Teď už se ale loučím a jdu si užívat volného dne a sluníčka k bazénu. Máme tu krásných 30 stupňů!

Tak zase příště. Snad brzo haha.


Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS