... o čtyři měsíce později

čtvrtek 1. prosince 2016

Ano, od posledního článku jsou to už čtyři měsíce. Hodně se toho za tu dobu událo.
Než se ale rozepíšu, je tu ještě jedna věc. Celou dobu jsem uvažovala o zrušení blogu. Neměla jsem vůbec náladu psát. A většinou ani ten čas. Nicméně jsem byla hodně překvapená, když mi přišlo pár zpráv s dotazy, jestli budu pokračovat v psaní. Vůbec jsem netušila, že někdo můj blog čte a že se mu líbí. Od doby, co jsem ztratila heslo k počítadlu, nemám přehled o návštěvnosti blogu. To mě trošku nakoplo v tom, abych zase napsala nějaký článek. Taky chci poděkovat všem čtenářům a snad se mnou zůstanete i nadále :-)

V posledním článku jsem se zmiňovala o přípravách dokumentů k petici na víza K1. Petici jsme odeslali a byla schválena. Průměrná čekací doba na schválení je podle oficiálních stránek ambasády 5 měsíců. Nám ji schválili za 32 dní! Pak jsem musela na lékařskou prohlídku na kliniku, se kterou spolupracuje ambasáda, a potom už mě čekal jen tolik obávaný pohovor s konzulem na ambasádě ohledně samotných víz. Vše proběhlo hladce a zítra si jedu do Prahy vyzvednout svůj pas s vízem. Protože narozdíl od J1 víz, tahle víza poštou neposílají. Bůh ví proč.




Další novinkou je, že včera, 30. listopadu, jsem ukončila pracovní poměr v Boschi a odstěhovala se z Jihlavy. Celou dobu jsem se na tuhle chvíli těšila a když nadešel den D, bylo mi docela smutno. Od doby co jsem nastoupila jsem si zakazovala se tam s někým kamarádíčkovat. Stačí mi, že budu znova opuštět kamarády, který už mám, natož navazovat další přátelství. No, moc mi to nevyšlo. 6 měsíců je přeci jen dlouhá doba a člověk si za tu dobu nějaká ta přátelství naváže. Takový je hold život.
A proč jsem skončila? Protože mám jednosměrnou letenku do Los Angeles na 27. prosince!!! A Paul, můj přítel, mi přiletí už 14. prosince. Vzhledem k tomu, že příští sobotu letím na menší výlet do Atén, tak mám v podstatě už jen týden na všechno a během práce bych si to těžko zařídila. Zatím jsem ještě tak nějak v klidu, ale každým dnem čekám paniku kolem všeho toho balení a přípravám k odletu.

To je tak nějak asi všechno, stručně shrnuto. Pokusím se brzo napsat další článek. Přinejmenším určitě nějaký cestopis o naší cestě do Atén.

Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS