Jak jsem travila den dikuvzdani. Podruhe

čtvrtek 4. prosince 2014

Letos jsem opet travila den dikuvzdani s moji milovanou rodinou v New Jersey. Jela jsem ve stredu odpoledne autobusem z Washingtonu do New York City. Cesta trvala skoro pet hodin. Skoro celou dobu jsem spala, takze to celkem uteklo. V NYC  jsem vzala vlak do Maplewoodu. Na nadrazi v Maplewoodu me vyzvedla Marykay s Helen a Avou. Avy jsme vyhodily u kamaradky a jely domu. Privitni bylo krasny. Pripadalo mi, jako bych se vratila po nekolika letech a ne po trech mesicich. Ivy, muj milovanej psik, me tak uvitala, ze me radosti srazila k zemi. Malem jsem ji nepoznala, zhubla! Byla na operaci zadni packy, takze je na dietce. Deti se za ty tri mesice taky dost zmenily. Helen vyrostla, Riley uz je skoro velkej jako ja, oboum se zmenil hlas a Ava je jeste krasnejsi a vlasy ma uz po zadek.
Dorazila jsem kolem 11 vecer, takze jsme se chystali do postele. Ja jsem spala u Helen v posteli, protoze Marykay tam mela kamaradku Susan, ktera spala v pokoji pro hosty. Prvni noc se mnou spala Helen ve spacaku na zemi vedle moji postele. A Ivy a kocour spali se mnou v posteli.

Druhej den, coz byl ctvrtek, jsme zacaly s pecenim a varenim. Stejne jako minulej rok jsme delaly dynovej kolac, jablecnej kolac, sladky brambory peceny s orechy a javorovym syrupem, vynikajici nadivku, brusinky, bramborovou kasi, zalivku a uzenyho krocana. Byla sranda a celkove panovala pohoda. Letos nas bylo jen 8. Ale I tak jsme meli jidla pro padesat lidi. Kdyz jsme se nacpali, tak si kazdy odpocival po svem. Nekdo sel spat, nekdo sedel u televize a ja, Marykay, Susan a Jessi (soucasna au pair) jsme hraly domino. Nakonec nas to unavilo a sly jsme spat. Az na Jessi, ktera jela na nakupy do obchodaku. Zacinalo totiz nakupni silenstvi, neboli Cerny patek. 

V patek jsem mela mit sraz se Svetlanou a jet s ni do NYC na nejaky nakupy. Jela jsem uz s ni a Arielou v Jersey do obchodaku, ale Svetlus jeste pracovala, tak me na chvilku vyhodila doma a prijela az mela padla. Hodne jsem se dala do reci s Jessi. Moc mila holka, jsem rada, ze me vystridala ona. 
V New Yorku to byla hotova pohroma!! Hlava na hlave, Times Square uplne naslapanej. Chtely jsme se dostat jen do Urban Outfitters, Topshopu a H&M. Hotovo!! Nakonec to vicemene vypadalo tak, ze jsem cekala na Svetlus pred obchodem. Ty lidi jsem fakt nedavala!
Prijela jsem domu kolem 8 a doma byla jen Marykay, protoze Doug jel s Rileym a Avou navstivit kamarady sem do DC, Helen spala u kamaradky a Jessi byla taky u kamaradky. Marykay udelala drinky a pustily jsme si film. Hodne pohodovy vecer. 

V sobotu jsem slibila Helen, ze ji vezmu do New Yorku do jejiho nejoblibenejsiho obchodu American girl store. Nakonec s nama jela I Jessi. Jesteze jsme byly na Helen dve!! New York nevypadalo nic lip nez predeslej den. Hlava na hlave. A hlidejte si v tom davu sedmilety dite. To jsme ale netusily, ze v obchode to bude jeste horsi! Helen byla jak v sedmym nebi. Oci vykuleny a litala z jednoho koutu do druhyho. No ze nam to dalo ji uhlidat! Jednou se nam ji podarilo trosku ztratit, nasly jsme ji vykulenou u prodavacky, ktery se snazila vysvetlit, ze nas ztratila. Chudak haha. Po 2 a pul hodinach jsme konecne sly pryc. Sly jsme se najist, vzala jsem je do myho oblibenyho Chipotle. Byla jsem prekvapena jak Helen bastila. Prsticky zmrzly od mrazu, protoze jsme jedly venku, ale jak ji smakovalo! Za odmenu jsme ji dovolily zmrzku. 
Poslala jsem holky domu a ja mela sraz s Misou. Nebudu tu psat vic podrobnosti ani zadny informace. Snad jen, ze Misa je skvela holka, rada jsem ji poznala a moc ji drzim palce!
Po prijezdu domu jsme zase koukali na film. Ja, Marykay, Riley a jeho dva kamaradi. World War Z s Bradem Pittem. Docela v pohode film. Hned po filmu jsem sla spat, protoze druhy den jsem brzo vstavala. 

V nedeli jsem musela vstavat v 6, abych chytla vlak do NYC. Doug me vezl na nadrazi, chudak kvuli me vstaval tak brzo, a jeste mi stihl udelat kafe! Rozloucila jsem se uz vecer predtim. Bylo to snad jeste horsi nez kdyz jsem odjizdela prvne. Vubec se mi nechtelo zpatky. Jela jsem vlakem do NYC a ztama busem do DC. Rozhodne se jeste vratim na navstevu.

Jedna vtipna perlicka. Zjistila jsem, ze mi na svetru chybej velky dreveny knofliky. Jedno ze zvirat je muselo sezrat, protoze jsem je nikde nenasla. Typovala jsem to na kocoura. Za vsechny prusery vzdycky mohl kocour. No a v pondeli mi Marykay napsala email, ze Ivy "vratila" par knofliku a jestli je chci poslat postou. Takze cekam na knofliky haha

Tot prozatim vse. Pracuju na clanku o moji dvoutydenni srpnovy dovce


Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS