Jak jsem nasla novy domov

pátek 7. listopadu 2014

Vratim se o dva a pul tydne v case a navazu na posledni clanek..

Do Washingtonu jsem priletela v pul 4 odpoledne. Na letisti uz na me cekaly Kate s malou Grace. Privitaly jsme se, pockaly jsme na moje kufry a jely se najist do restaurace. Prvni sok byl, ze to dite bylo po celou dobu v aute uplne ticho. Zadny rvani, breceni ani podobny sceny. Prijemna zmena. I v restauraci u jidla se umela chovat.
Dojely jsme domu za tmy, takze jsem si nemohla moc prohlidnout sousedstvi, ale co jsem tak matne videla se mi libilo.  
Byl to dlouhej den, takze jsem sla brzo spat. 
Druhy den jsme jely na vylet. Prijely kamaradi Kate se svyma detma s tim, ze pojedou pred nama a my je budem nasledovat. Jely jsme na nejakou farmu kdesi ve Virginii. Moc me bavilo pozorovat okoli. Virginia na podzim je nadherna!!! Vsechny ty barvy kolem a tak. Po hodine a pul jsme dorazily na farmu. Byla to vlastne docela vtipna farma. Mohli jste tam dovezt dyne z Halloweena a ruznym zpusobem je tam zlikvidovat. Byla to zabava hlavne pro deti. Taky tam meli spoustu zvirat, ruzny atrakce pro deti a podobne. Stravila jsem chvilku sama s Grace, hraly jsme si na piskovisti, kde byla misto pisku kukurice. Bylo to super! To dite je fakt skvely. Stravily jsme tam nekolik hodin. Bylo krasny pocasi, ale I presto jsem si uvedomila, ze vazne potrebuju kabat, salu, rukavice a cepici. Hold uz nejsem v Atlante. Po prijedu jsme mely spolecnou veceri a sly spat. Byl to super den. 
V pondeli mi nastal prvni pracovni den. Kate byla doma, kazdy pondeli a patek pracuje z domu. Rano jsem s nima jela do skoly, Kate me predstavila ucitelce Grace. Jely jsme domu, zacinala jsem pracovat od 11.45. Jela jsem uz sama vyzvednout Grace, dala ji obed a dala jsem ji spat. To mit sice trosku dalo zabrat, protoze spanek po skole asi nebude jeji oblibena cinnost. Ale nakonec usnula a obvykle spi tak tri hodinky, coz je parada. Pak uz si s ni jen cca pul hodinky hraju a mam padla. 

Ted, o dva a pul tydne pozdeji, musim rict, ze jsem tu z toho porad stejne nadsena jako ze zacatku. S mamou mame super vztah, dite je skvely a proste vsechno fajn. Citim se tu jako doma. Mame malinkatej baracek, ja mam pro sebe cely prizemi. Neni to zadnej vilovej komplex, nemam koupelnu vykladanou mramorem jako v Atlante. Proste jako doma. Akorat se tu trosku nudim, protoze tu nemam zadny kamarady. Zatim. Strasne mi chybi Niki, se kterou jsem byla zvykla travit kazdej vikend.

Mam docela hodne volna, zrovna ted pres Vanoce odjizdeji Kate s Grace na navstevu za rodicema do Kentucky na tyden. Takze ja mam volno. Rozhodla jsem se letet do Mexika, do Cancunu a stravit vanoce v teple. Tak snad mi to vyjde!


Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS