Jak jsem se zase vratila ke psani

neděle 5. října 2014

Posledni clanek jsem psala pred odletem na dovcu. Od te doby jsem nejak nemela cas a strasne moc se toho zmenilo.

Takze za prve, dovolena byla uzasna!! Oba tydny naprosto nezapomenutelny. Byly chvile, kdy jsem chtela nekoho profackovat, ale nic co by se nedalo zvladnout. V obou pripadech to bylo dobrodruzstvi, prekonavani vlastnich hranic a poznala jsem dalsi dve holky, ktere se staly dobrymi kamaradkami a se kterymi jsem porad v kontaktu. Dovoleny chci rozhodne venovat samostatny clanky. 

Za druhe, opousteni moji milovany a nejlepsi rodiny (ne, I kdyz je miluju a jsou nejlepsi, tak proste nenapisu 'rodinky'. Protoze jsem na to slovo alergicka). Bylo to hodne tezky, mela jsem Je rada. Vsechny. Rodice, deti, psa a obcas i ty kocky (kdyz zrovna nechcali detem do batohu). Bylo to ale moje rozhodnuti a ja se tesila na novy dobrodruzstvi.

A za treti, prijezd do novy rodiny. Uz ta cesta mi mela naznacit, ze se ma co nevidet neco posrat. A ono jo! Jelikoz tohle je jen shrnuti, tak se nebudu vypisovat, ale vec se ma tak, ze po nejakych peti nebo sesti tydnech jdu do rematch. Co nejdriv tomu venuju samostatnej clanek.

Takze to jen takovy priblizeni, nez zase zacnu psat

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS