Jak jsem navstivila Roosevelt Island

pondělí 12. května 2014

V sobotu jsem nemela nejak co na praci, navic jsem byla i dost otravena z toho celyho extension procesu, takze kdyz mi Stepanka napsala, jestli nejedu do city, nevahala jsem. Rozhodly jsme se jet na Roosevelt Island. Coz je maly ostruvek mezi Manhattanem a Queensem. Vubec jsem nevedela, ze tam neco takovyho je! Ale ono je, a je to nadherny! Muzu s klidem rict, ze je to nejkrasnejsi misto, jaky jsem kdy v New Yorku navstivila! New York Sam o sobe nemam uplne nejradsi, ale tohle misto bylo kouzelny.
Jely jsme tam lanovkou, coz bylo fajn. Az na ty lidi, no. Sotva jsme odjely, tak zacal prudkej slejvak. Nez jsme dobehly pod strisku, tak jsme byly promachany. Ale aspon bylo teplo! Dest brzo ustal a my se vydaly na obhlidku ostruvku. Sly jsme nadhernou aleji rozkvetlych ruzovych stromu podel vody. Nakonec jsme dosly k jakemusi parciku. Hned na okraji stala obrovska polorozborena budova. Ta me zaujala asi tak nejvic z celyho ostrova. Mela totiz hodne neobvyklej tvar - vypadala jako hrad. Coz je na Ameriku hodne neobvykly. Nedalo mi to a vygooglila jsem si to. Byvala to nemocnice, kterou otevreli v polovine 19.stoleti. Pomalu ji rekonstruuji a melo by to byt otevrene verejnosti. Buh vi kdy ale. To uz tu stejne davno nebudu. A stejne se mi to vic libi takhle. Je to obrovsky. A strasidelny. Jakoze opravdu strasidelny. 
Sly jsme dal a pred nama se rozprostrel vetsi parcik. Krasny to tam bylo! Hlavne absolutne zadny lidi, diky tomu lijaku. Prosly jsme si parcik a jely zpatky na Manhattan. Tam jsme si dosly na vecu a jely dom. Rada bych se tam jeste vratila! Opravdu nadherny misto.

Hodila jsem fotky do GALERIE

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS