Jak jsem navstivila Albany a ceskoslovensky festival

pondělí 26. května 2014

V sobotu brzo rano jsem odjizdela do Albany. Coz je hlavni mesto statu New York. Autobus mi jel v 9.50 z NYC, takze jsem z Maplewoodu musela vyrazit hodne brzo. Cesta trvala necely tri hodinky. V Albany na zastavce me vyzvedla kamaradka. Jely jsme se najist do Panera Bread, daly jsme si frozen yogurt a premyslely, co budem delat vecer. Nakonec jsme se rozhodly pro poklidnej filmovej vecer. Koupily jsme si pizzu, zmrzlinu a nejaky bramburky. K tomu jsme si daly whiskey a pustily si film. Koukly jsme na dva filmy a sly spat, protoze jsme byly unaveny. Druhy den rano jsme si udelaly snidani a kamaradka me odvezla domu. Moc rada jsem ji videla. Bohuzel to vypada, ze to bylo naposled. Nebo alespon tady, v CR bych ji pak urcite jeste rada videla. Je to jedna z nejlepsich holek, co jsem tu potkala. Skoda, ze bydli tak daleko.

Cestou do NYC jsem se domlouvala se Stepankou, ze pujdem na Ceskoslovenskej festival do Astorie v Brooklynu. Pockala jsem na ni v city, vzaly jsme metro a jely. Tam nam sla naproti Niky s jednou Nemkou. Ta Nemka byla divna. Nebavilo ji to tam. Tak jsme popovidaly a holky sly na metro a my do beer gardenu. Bylo tam strasne narvano! Daly jsme si pivo a vmackly se na lavicky. Objednaly jsme si jidlo. Stepanka si dala knedlo, vepro, zelo a ja si dala klobasu s chlebem a horcici. Mnamka! Fakt mi to strasne chutnalo. A to pivko na to, paradicka. Pobyly jsme tam tak dve hodinky a jely zpatky. Nejdriv jsme chtely nekam na plaz, ale uz bylo pozde. Tak jsme zamirily do Central Parku, kde mela Stepanka kamaradku s jeste dalsima trema Ceskama. Tak jsme chvilku posedely, popovidaly a sly. Zase jsem samozrejme musela bezet, protoze ja proste nejsem nikdy schopna vyjit driv, abych ten podelanej vlak stihla! Pekne jsem se probehla, trosku v ty rychlosti zabloudila a pri ty prilezitosti ukazala celymu Times Square svuj zadek. Protoze kdyz si oblecete saty, na zada batoh a bezite, tak proste ty saty jdou zakonite nahoru. Dobehla jsem na minutu presne. Bohuzel jsem si nestihala koupit listek, tak mi to ten sympatak dal o $5 drazsi! 

Jinak tehle tyden je v NYC tzv. Fleet Week. Coz znamena, ze na Manhattanu zakotvi obrovska lod s marinaky, kteri nekolik mesicu v kuse pluji po mori a na pevninu se dostanou jenom ted, a maji tyden na to, aby si uzili, a pak zase stravej nekolik mesicu jenom na mori. Takze jsme vsude potkavaly marinaky. Jsou roztomily v tech bilejch uniformach haha

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS