Jak jsem prezila sedm mesicu v USA

pondělí 31. března 2014

Je tomu uz vic jak sedm mesicu, co jsem vstoupila na americkou pudu. A dalsich necelych pet mesicu je prede mnou.

Tech sedm mesicu mi strasne dalo i vzalo. Cas bych rozhodne nevratila, ale spoustu veci bych ted udelala jinak. Spousta holek tu pozna kupu kamaradek z celyho sveta. Hodne dobrych kamaradek. Ja udelala hned ze zacatku chybu, ze jsem se zacala bavit jen z Ceskama. To byla neskutecna blbost. Driv ci pozdeji se vsechny pekne vybarvily a o zadny z nich nemuzu rict, ze bych ji povazovala za kamaradku. Predtim mi to nedoslo, ted mi to dochazi cim dal vic. Mrzi me, ze jsem je neposlala do prdele hned na zacatku. Hlavne jak se vtipne ozyvaj jen kdyz neco potrebujou. Koncim s nima zkratka. Zvladala jsem to bez nich doted, zvladnu to I po dalsich pet mesicu. Jedina kamaradka byla Slovenka Niki, ta mi ale po trech mesicich odjela domu. Ale mam tu nastesti I toho nejlepsiho chlapa na svete! Coz me vede k dalsi veci. Jsme spolu uz skoro 5 mesicu, ale pripada mi, ze je to uz 5 let. Diky nemu jsem se tady podivala na tak strasne super mista, zazila spoustu hezkych chvil a poznala dalsi super lidi. Vubec si nedokazu predstavit ho opustit, ale takovej je proste zivot. Mame jeste 5 mesicu a pak se uvidi. Sice tady muzu zustat jeste dalsi rok, ale radeji bych se podivala do jinyho statu. Nedokazu zustat tak dlouho na jednom miste. I ten rok je dlouhej. Proste se stane co se ma stat. Necham to vsechno nahode.

Strasne rychle mi to tu najednou zacalo utikat, jak se venku udelalo hezky, slezl snih, tak mam hned lepsi naladu a snasim to proste lip. Jsem rada, ze jsem odjela, I kdyz  zacatky nebyly vubec jednoduchy. Doma by me nic tady z toho nepotkalo. 

Takze jen takovej vzkazecek pro vsechny, co porad remcaj jak nesnasej Cechy, ze chtej odtamtud vypadnout a jak je to vsechno strasne na hovno, ale ve finale sedi doma na zadku u pocitace.. ZVEDNETE TU SVOU LINOU PRDEL A PROSTE ODJEDTE! Ta zkusenost je k nezaplaceni. A hlavne tu  taky poznate, ze my se zase tak spatne nemame. Amerika je super, ale opravdu si tady jen uzit ten rok, dva a pak zase jet domu. Tady to pro zivot opravdu neni. V pripade, ze nejste milionari a totalni ignoranti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS