Jak jsem se nechala tetovat

pondělí 21. dubna 2014

Rozhodla jsem se mit na USA pernamentni vzpominku v podobe tetovani. Takze jsem musela najit nejakej dobrej ale i levnej salon. Nakonec mi jedna holcina poradila salon v Trentonu. Nikdo nechtel/nemohl jet se mnou, tak jsem se vydala sama. Prvne jsem musela vlakem do Newarku, ale vlak mi stavi na Broad Street Station a ja se musela dostat na Newark Penn station. Coz bylo asi tak 25 minut chuze. Newark je sam o sobe hodne nebezpecny mesto. Bylo neco kolem 10.30 a ulice naprosto prazdny. Nikde ani noha! Ani auta skoro nejezdili, proste nic. Pripadala jsem si jak ve meste duchu. Pritel mi pozdeji vysvetlil proc. V Newarku ziji prevazne cernosi. A bohuzel vetsina z nich ma stejnou moralku jako nasi cikani. To znamena, ze nepracujou a v tuhle "ranni" hodinu proste jeste vsichni spej. Proto nikde nikdo nebyl. Bylo to hodne desivy. Penn station byla jeste strasidelnejsi. Vsude samy bezdaci a pobudove. Hnus. A hlavne to nadrazi je obrovsky! Musela jsem se ptat, ze kteryho nastupiste mi jede vlak. Nakonec jsem to nasla a za pul hodinky uz sedela ve vlaku smer Trenton. Cesta trvala asi hodinu a ctvrt. Pritel me pred Trentonem varoval, ze je to jedno z nejnebezpecnejsich mest. No mel pravdu!! Takhle jsem se hodne dlouho nebala. Cesta do salonu mi trvala 15 minut, sla jsem podle GPS haha. Ale teda to mesto jeden velkej hnus! Alespon ta cast, kde jsem se pohybovala ja. Fakt jsem mela strach. Kolem dokola rozboreny a rozpadajici se baraky, ve kterych porad bydleli lidi. Pred tema rozboreninama se potulovali cernossky gangy, podel chodniku odpadky.. Jasne, reknete si, to je v New Yorku taky, ale tam maji ty odpadky aspon v pytlech! Haha. Tady ne. No fakt nechutny a desivy. Pokud nejelo auto, tak jsem sla prostredkem silnice, protoze podel tech baraku jsem se fakt bala.
Konecne jsem dosla do salonu. Zrovna byli vsichni zaneprazdneni, tak jsem si asi pul hodinku pockala. Ujal se me tater jmenem Brian. Strasnej sympatak! Povidal si se mnou a byl moc milej. Tetovani bolelo jak prase! Je to moje sesty a musim rict, ze asi nejhorsi bolest. Ale rozhodne to za to stalo! Vyborna prace. Byla, a porad jsem, strasne nadsena! A taky ty ceny.. Je to nejlevnejsi salon ve state, ale tetujou tam samy hvezdy. Chteji dokazat, ze za skvelou praci clovek nemusi zaplatit velky prachy. 

A ted uz se jen psychicky pripravuju na debilni otazky. Dve nejstupidnejsi otazky, ktery muze nekdo polozit potetovanymu, jsou: "jakej to ma vyznam?" A "vis jak to bude vypadat az budes stara?". Lidi, vzpamatujte se a nedelejte ze sebe debily. Myslite, ze to nevime? A je fakt unavny to poslouchat porad. To, ze vy byste si to nedali neznamena, ze nam to musite cpat. Nikdo vas do toho nenuti preci.

Takhle to vypada, je to surrealisticky ztvarneni velryby plujici v oblacich se dvema lodkami. Mam to na pravem stehne. Ma to pro me urcitej vyznam, ale do toho nikomu nic neni. A proste jsem z toho nadsena! Uz se to hoji a zacina se to loupat. Uz aby bylo po, svedi to jak prase!

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS