Jak jsem mela nejhorsi den sveho zivota

neděle 5. ledna 2014

Uz rano kdyz jsem se probudila, jsem vedela, ze ten den bude stat za hovno. Malem jsem zaspala. No ale dobry, udelala jsem co jsem mela a protoze jsem v noci nespala, chtela jsem si na chvili chrupnout. Protoze jsem musela jet do skoly vyridit nejaky papiry a zapsat si predmety. Chtela jsem jet tak kolem 11. No zaspala jsem. Brutalne. Probudila jsem se az kolem pul 1. Vylitla jsem z postele, pobrala vse co jsem potrebovala. Kdyz jsem bezela do kuchyne pro klicky od auta, zacal pipat alarm, ze pry je v dome pozar. No super, rychle jsem to vypla, a sla hledat ohen. Nikde nic. Vybehla jsem teda z baraku, sedla do auta a vydala se smerem South Orange, kde je moje universita.
Vzhledem k tomu, ze za parkovani chteji nekrestansky penize, vzdycky parkuju v jedny ulici kousicek od skoly. Vylezu si z auta a vidim, jak za mnou jde chlapek z UPS (neco jako nase PPL) a rika mi ze mam pichlou pneumatiku. Ze jel celou cestu od krizovatky za mnou a ze s tim nemuzu jet. Tak mu rikam, ze dekuju a ze vim, ze s tim nemuzu jet. Musela jsem bezet do skoly s tema papirama a cestou jsem premyslela, jak to budu resit. Do toho mi prisla SMS  od Marykay, ze volali ze stanice, protoze dostali z naseho baraku hlaseni o pozaru. Ten blbej alarm, samozrejme. Tak jsem ji napsala, ze jsem to vypla a ted nejsem doma. Ona ze teda ok, ze ten alarm je rozbitej a tohle obcas dela. Taky dobry.
Ve skole jsem vsechno vyridila a sla k autu. Nevedela jsem komu zavolat, protoze vsichni pracovali. Napsala jsem alespon priteli, jestli muzu jet 5 mil s pichlou pneumatikou. Na to mi odepsal, ze v zadnym pripade, ze bych znicila rafek. Prekvapive. Ze musim zavolat odtahovku. No vedela jsem kulovy, takovej problem jsem neresila ani v CR, natoz tady v USA. Takze jsem se rozhodla vykaslat na auto a jit pesky domu. Bylo totiz neco kolem 2 odpoledne a ja musela byt ve 3 doma. Takze jsem se vydala k domovu. Byla zima, prselo a vsude snih. No domu jsem dosla ve 2:57. Cestou jsem Marykay napsala co se stalo a jak jsem to vyresila/nevyresila. Vzala to uplne v pohode, ze zadnej strach, ze to neni moje vina a ze se o to s Dougem postaraji. Takze chudaci museli behem prace resit z New Yorku muj pruser s autem. Nakonec vsechno dobre dopadlo.

Mela jsem z pr... kliku, ze me nevideli policajti. Protoze by me stavili a ja nechala ridicak doma. Ono i kdybych ho mela, tak je mi k nicemu. Tady v New Jersey totiz mezinarodni ridicak neplati. Takze si tu jezdim uz kolik mesicu bez ridicaku. Oni mi ale brzo utnou tipec.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS