Jak jsem stravila nejhezci den v New Yorku

neděle 27. října 2013

V sobotu jsem byla domluvena s Betkou, zminovala jsem se o ni v clanku o Bostonu. Rano jsem prijela do New Yorku a sla k hostelu, kde byla Betka ubytovana. Tam jsme si daly cigaretu a potkala jsem dalsi dva kluky z Nemecka a holcinu ze Spanelska. Spolecne jsme vzali metro, ostatni chteli k brooklynskymu mostu, ale my s Betkou jely nejdriv na lower Manhattan, na Wall Street. Tam jsme se prosly, najedly a vzaly ferry na Long Island a hned zase odtamtud jely zpatky. Neni tam moc co delat, nam slo jen o tu cestu lodi a hlavne je to uplne zadarmo. Potom jsme jely k brooklynskymu mostu, ze si to projdeme z Brooklynu na Manhattan. Bylo nadherny pocasi! Dosly jsme zpatky na Manhattan a premyslely co dal. Co by to bylo za prohlidku Manhattanu, kdybychom se nestavily u slavnyho domu, kde bydlela Carrie Bradshaw z popularniho serialu Sex ve meste. Nechybela ani navsteva Joeovy pizzerie. Kdyz jsme se odtamtud vracely uz se celkem stmivalo. Takze jsme se stavily jeste v Central Parku na Strawberry fields, odtamtud sly na Columbus circle, coz je obri kruhovej objezd, a zakoncily jsme to v Rockefellerove centre, kde zrovna zacala sezona brusleni. Tam jsme se rozloucily a ja jela domu. Byl to opravdu skvelej den, za ten den jsem videla z Manhattanu vic, jak za celou dobu co jsem tady.

Na fotky se muzete mrknout TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS