Jak jsem se chystala do USA

sobota 24. srpna 2013

Jsem zpátky na bloggeru. Už asi tak po miliontý. Takže žádný dlouhý okecávání, protože stejně nevim, kam dřív skočit. A tak vůbec.

Ve zkratce, v bodech:

- v pondělí odlétám do USA
- nemám sbaleno
- nevím, jak všechno narvu do toho kufříku
- nevím pořádně jak funguje elektronická letenka
- je mi blbě, protože jsem včera měla tu nejlepší goodbye party s bývalými kolegy a šéfy
- už teď se mi stýská, protože jsou moje druhá rodina
- dneska mám goodbye party s mojí rodinou. Bude mi blbě ještě víc
- za poslední dva týdny jsem byla 6x u zubaře. Slovy šestkrát!!!
- a taky na úřadech, kde nechápali, co po nich chci
- dostala jsem mezinárodní řidičák, který vypadá jak ten, co býval za komunistů
- zdají se mi noční můry, že nechám doma některej z těch miliardy papírů, co s sebou musím táhnout
- nerozloučila jsem se s milovaným vlkodavem Maxem. Je jako můj brácha
- zítra nesu k Lence svýho želváka. Taky to nebude sranda, je jako můj druhej brácha
- a Lenka je jako ségra
- bojím se, že se ztratím na letišti
- a pokud ne na letišti, tak v New Yorku stopro

.. toť zatím vše. Možná je to první a poslední příspěvek z Čech. Nevím.










Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS