Jak cas utikal a ja nic nestihala

neděle 6. července 2014

Uz je to dlouho, co jsem postla clanek. Ono se vubec nic nedelo a pak najednou jsem prestala stihat. Vsechno se ted toci kolem moji dovoleny. Nevim co driv, nevim co vsechno uz je zarizeny a co je jeste treba zaridit. Ani nevim, jestli se vubec tesim. Spis jsem z toho pekne nervozni a bojim se. Nejvic se bojim asi tech letu. Mam 7 letenek. SEDM! Letela jsem jen jednou v zivote a to sem do USA. A jeste ne sama. Tohodle se fakt desim. Bojim se toho, ze nenastoupim vcas do letadla, bojim se toho, ze vubec nic na tom letisti nenajdu, bojim se toho, ze ty letenky jsem treba bookla nejak spatne, nejvic se ale bojim imigracniho. Ze mi bude chybet nejaky z tech papiru, ze se jim nebude neco zdat, ze bude problem s tim, ze nemam podepsanej DS form.. Potom to samy s rezervaci ubytovani a aut a podobne. Proste u sebe nezaznamenavam ani trosku natesenosti na dovolenou. Chci si to tam maximalne uzit a ne resit to, ze treba neco nestihame, neco se podelalo a podobne. Potrebovala bych na vsechno vic casu. Uz jen dva vikendy tady a treti vikend odjizdim. Leti mi to v patek vecer, Marykay mi rekla, ze jestli bude doma, tak me rada na to letiste odveze. Doufam, ze bude doma! Potrebuju, aby me nekdo dovedl na spravnej terminal a podobne.

Druha vec je moje stehovani do Atlanty, GA. Nemuzu se dockat. Tady je to porad vtipnejsi. Nastesti mi prijela Svetlus, skvela holka! Taky Ceska. Ty tri nadhery tady nevim s cim maji porad problem, ale neni divu, kdyz jsem o Ceskach rekla, ze se chovaji jako kravy. Oni se tak chovaji totiz. Ted uz ale vim, odkud vitr vane a o co celou dobu slo/jde. Ceska povaha, zkratka. Tomu by ale stejne nikdo neveril, haha! Lidi jako jsou oni ve svym zivote absolutne nepotrebuju. Takze se tesim, az zacnu odznova a konecne potkam normalni v pohode lidi! Snad. Svetlus mi bude chybet ale. Tesim se taky na to cestovani kolem Georgie, vsechny staty co jsem kdy chtela navstivit jsou kolem dokola. Jupii!! A s cestovanim sama nemam problem, takze kdyz zrovna nebudu moct najit travel buddies, pojedu sama. A akvarium. Zminila jsem se, ze v Atlante je nejvetsi akvarium na svete?? Kdo me zna vi, ze sea life miluju!
Zatim nevim, kdy poletim. Tady budu koncit asi driv, nez jsem puvodne mela, protoze v Atlante me potrebujou co nejdriv to jde. Musim napsat Nancy a zeptat se na detaily letu, jestli uz to nejak domluvila s agenturou ci co.

Taky co zacaly prazdniny nemam cas pres den, jako jsem mivala. 80% pracovnich dni travim na silnici za volantem. A taky u bazenu. Tam jsme kazdej den. Marykay a Doug jsou cleny mistniho country clubu, takze si muzem do bazenu chodit jak chcem. To mi opravdu vyhovuje!

Dalsi vec, najednou jsem si uvedomila, ze uz mi tu moc casu nezbyva. Takze se snazim jezdit do New York City a videt tam co nejvic veci. Ne ze bych na to nemela celej rok, zejo. Az ted na posledni chvili vsechno.

Takze to je zatim vse. Nic zajimavyho, jako vzdy, ale ja nevim co driv! Uz aby bylo po vsem a ja sedela v letadle smerem Atlanta.

Tady je par novych fotogalerii:
Ground Zero - pamatnik obetem teroristickeho utoku 9/11
Ohnostroj ze 4. cervence - Den nezavislosti
Muj zivot v USA - mix
plus novy fotky z dalsi navstevy Roosevelt Island

2 komentáře:

  1. Budeš mi chybět krásko! Do té doby je New York náš!!!A neboj, ty seš šikovna a vsechno zmaknes!

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS