Jak jsem zarizovala dovolenou + udalosti poslednich dni

sobota 14. června 2014

Posledni cca dva tydny nedelam nic jinyho, nez hledam levne pujcovny aut, levne letenky, ubytovani a planuju trasu. Mam volno posledni tyden v cervenci a prvni tyden v srpnu. Prvni tyden jedeme ve trech (mozna ve ctyrech, jestli se mi ozve ta Polka, ktera s nama chce jet) na road trip po divokem zapade, hlavne teda po narodnich parcich. Doufam, ze se nam podari najit trasu alespon kousek po stare Route 66.

Tady je zatim jen orientacne seznam mist, ktery chcem navstivit:

Sobota 26. srpna
Joshua Tree - zde prespime. Vyjizdime navecer z Los Angeles

Nedele 27. cervence
Prohlidka Joshua Tree
Ghost Town
Grand Canyon

Pondeli 28. cervence
Grand Canyon
Anthelope Canyon

Utery 29. cervence
Lake Powell
Monument Valley
Arches Park

Streda 30. cervence
Arches Park
Bryce Canyon

Ctvrtek 31. cervence
Bryce Canyon
Zion

Patek 1. srpna
Las Vegas


Road trip zakoncime v patek v Las Vegas, odkud mi v sobotu leti letadlo na Hawaii. Na Hawaii budem opet ve trech a chystame se navstivit tri ostrovy - Oahu, Maui a Kauai. Ani nevim, jestli se tesim. Toho zarizovani je fakt mraky a obcas toho mam opravdu po krk. Poslednich par dni jen planovani a planovani. A shaneni levnych letenek a levnych autopujcoven, protoze jak na zapade tak na Hawaii budem ridit samy, shaneni ubytovani a podobne. Ja si jeste musim koupit batoh, spacak, kontaktni cocky, vodotesny pouzdro na iPhona abych mohla fotit I pod vodou, nejaky tenisky (zjistila jsem, ze mam jen baleriny a zabky), externi baterku pro iPhona, kdyby nebyla moznost kde ho nabit, opalovaci krem, a jeste poprosit Marykay a Douga o pujceni nejakyho mensiho kufru a annual pasu do Narodnich parku, abychom mely vstup zadarmo. Uz aby to bylo za nama a ja funela do kopce nekde v Grand Canyonu, nebo se valela na plazi na Hawaii.

Jinak jsem porad jeste v extending. Z toho uz jsem taky pekne nervni a ve stresu, protoze uz moc casu nemam. Odmitla jsem kolem 30 rodin. Proste jak uz vim, co chci a co opravdu ne, je ten vyber tezkej. A hlavne to porovnavani. I kdyz nechcem, tak proste porovnavame. My, co jsme mely fakt stesti na rodinu v prvnim roce, a chcem prodlouzit v jinym state, proste porovnavame rodiny, ktery o nas maji zajem, s nasi soucasnou rodinou. Ja to tak alespon delam. A po pravde, vetsina z tech 30 rodin co se mi ozvalo nesahalo ty moji soucasny rodine ani po kotniky. Jinak taky dost beru ohled na lokalitu, kde ziji. Spousta holek rekne, ze na lokalite nezalezi, ze hlavni je rodina. Blbost. Kdyby moje rodina bydlela jinde, bez rozmysleni bych u nich prodlouzila. Takze ted bych rada sla nekam na jih, nebo do stredu. Uplne nejvic bych chtela do statu Georgia. Obklopuji ho totiz staty, ktery chci strasne moc navstivit (Alabama, Florida, North Carolina, South Carolina, Tennessee) a takhle bych to stihla o vikendu a ne v dobe mych dvou tydnu volna. V patek se mi ozvaly dve rodiny z Atlanty, coz je hlavni mesto Georgie. Tu jednu jsem rovnou odmitla, meli tri male deti. Nechapu, proc se mi ozyvaji rodiny s malyma detma, kdyz na profilu mam, ze se chci starat o deti 6 let a vys. Nicmene, s tou druhou jsem mela dneska skype a jsou uzasny!!! Strasne moc sympaticky a mily lidi. Maji dve deti, holcicku skoro 6 let, coz je super, to je jak Helen, a kluk 8 let. Poslali mi emaily na jejich dve predesle au pairs. Ja jim dala email a telefonni cislo na Marykay, ktera mi rekla, ze si s nima moc rada popovida a ze mi strasne drzi palce! Je proste uzasna. Takze ted uz zase jen cekat, az se ozvou, jestli ano nebo ne. A nebo se neozvou vubec. To rodiny taky rady delaji. 

Jo, taky se asi rozchazim s pritelem. Uz po druhy. Uz fakt nevim, jak na nej. Porad to nejak nechape a nedokaze pochopit, co je spatne. American proste.


EDIT: Dalsi rodina se mi zrovna ozvala (32. kdyz to vezmu na presny cisla). Tentokrat z Californie. Jako dam si s nima skype, ale budu doufat v Atlantu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS